Lekcje
0
Wprowadzenie do obiektowości
1
Interfejsy, klasy abstrakcyjne
2
Generyczność, Listy, Mapy
3
Pierwsze okno
4
Wątki I
5
Bonsai
6
Komponenty swingowe
7
Widoki w JavaFX
8
Programowanie kontrolerów w JavaFX
9
CSS
10
Bind, Tabela MVC
11
Serializacja
12
Wzorce projektowe
13
Wątki II
Dodatki
1
pom.xml
Zasady zaliczenia
Na ocenę końcową składają się:
- Projekt 0 z grafiki komputerowej (50%)
- Projekt 1 z JavaFX (50%)
Należy uzyskać co najmniej 50% z każdej składowej.
Zgodnie z regulaminem uczelni, student może opuścić co najwyżej 15% wszystkich zajęć.
Oddawanie projektów
- Projekt jest pracą indywidualną.
- Projekt należy obronić przed wyznaczonym terminem. W czasie obrony dydaktyk ma prawo zapytać o teoretyczne podstawy stojące za wykorzystanymi przez studenta mechanizmami. Ponadto student może zostać poproszony o modyfikację kodu. Brak prawidłowej odpowiedzi lub niezmodyfikowanie kodu oznacza wyzerowanie punktacji.
- Student ma prawo prowadzić dyskusję o swoim rozwiązaniu z innymi studentami, lecz musi wykonać projekt w pełni samodzielnie.
- Można posługiwać się dowolną literaturą / źródłami, o ile zostanie utworzony odnośnik do wybranej pozycji.
- Każdy projekt, który został uznany za plagiat, zostaje wyzerowany i nie ma możliwości poprawy.
Drabinka ocen
Ocena | Procent |
---|---|
5 | 91-100 |
4+ | 81-90 |
4 | 71-80 |
3+ | 61-70 |
3 | 51-60 |
2 | 0-50 |